بازی های من

دانلود بازی هایی غیر حرفه ای

بازی های من

دانلود بازی هایی غیر حرفه ای

در این وبلاگ بازی هایی قرار میگیرد که من و دوستان دیگر آن ها را ساخته ایم و به نمایش در می آید.

آخرین نظرات
نویسندگان

آشنایی با محیط نرم افزار گیم میکر 8

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۵۱ ب.ظ

سلام به شما دوستان امورز من برای شما این عکس رو تهیه کردم و شما در این عکس قسمت ها های اصلی این نرم افزار رو مشاهده میکنید که ما طی چندین مرحله به شما آموزش ساخ بازی را خواهیم داد.

محیط game maker 8

برای دیدن تصویر در اندازه واقعی بر روی تصویر کلیک کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ... .

  1. (create a sprite) افزودن تصویر کارکتر (شخصیت) یرای بازی
  2. (create a sound) اضافه کردن صدا
  3. (creaate a background) افزودن تصویر پس زمین برای زمین بازی
  4. (create a path) افزودن یک مسیر (برای به حرکت واداشتن شخصیت های بازی در یک مسیر خاص)
  5. (create a script) استفاده از محیط کد نویسی
  6. (create a font) اضافه کردن فونت دلخواه برای نوشته ها
  7. (create a timeline) افزودن یک محدوده زمانی خاص.یعنی در این بازه زمانی یک عمل خاص صورت میگیرد.
  8. (create an object) اضافه کردن شئ
  9. (create a room) اضاقه کردن زمین و یا یک مرحله.
  10. (change the game informaion) اضافه کردن راهنما به بازی
  11. (change the global game setting) تنظیمات بازی
  12. (help) راهنمای نرم افزار
  13. باز کردن پروژه جدید.
  14. (Open an existing game)باز کردن یک پروژه ی ذخیره شده
  15. (save the game) ذخیره سازی پروژه
  16. (create exe file) ایجاد فایل اجرایی بازی
  17. (publish the game) به اشتراک گذاری بازی در سایت YOYO Games
  18. (run the game) اجرا کردن پروژه
  19. (run game in debug mode) اجرا کردن پروژه همراه با اشکال زدایی.

نظرات  (۸)

۲۸ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۲۹ محمدصالح کامیاب
به وبلاگ منم سر بزن یاد بگیر چطوری همین مطلب رو جداب گذاشتم.
زیاد جالب نبود :|
سایت من : majaledosti.smu.ir
👌گروه تلگرامی بازی سازی با 👌
👈🏻گیم میکر و گیم میکر استودیو👉🏻
👇👇👇👇👇👇👇
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEJLkn9XLCtNgL6x1w
۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۵:۱۹ علی مشایخی
پَع
چه مطالبی گذاشتی
خیلی خوبه اما من یه وبلاگ سراغ دارم همه چی گیم میکر رو آموزش میده لامسب
از گیم میکر استودیو رو هم آموزش میده
حتتی بهتر از این پروگیمز و پرومیکر و ایناس
http://daneshgar.blog.ir
با سلام و تشکر از وب خوبتون. به ما هم شری بزنید:
http://daneshgar.blog.ir
سلام داداش سایت قشنگی دلری وقت کردی سایت ماهم سر بز نظرم بدی
ali0033.blogfa.com
پاسخ:
چشم
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۱۴ علی کریمیان
من هلاک این اندازه واقعی تصویر شدم
ادامه مطلب هم دارید ولی افسوس خسته است میفهمی خسته...
درود
خوش حال شدم اومدی سایتم سر زدی.
من فعلا نمی یام یاهو .
ولی کاری ، صحبتی ، حرفی هر چی داشتی به این آدرس ایمیل بده.
idgg2015@mihanmail.ir
http://www.idgg.ir
منتظرت هستم دوست خوب
رضا سبحانی
15 ساله از استان البرز
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی