بازی های من

دانلود بازی هایی غیر حرفه ای

بازی های من

دانلود بازی هایی غیر حرفه ای

در این وبلاگ بازی هایی قرار میگیرد که من و دوستان دیگر آن ها را ساخته ایم و به نمایش در می آید.

آخرین نظرات
نویسندگان

بازی کاوش گر شجاع 3

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۴۳ ب.ظ

سلام دوستان من امروز میخواهم نسخه سوم بازی کاوش گر شجاع رو برای شما دوستان که ساخته خودم است قرار دهم.من این بازی را توانستم با مونور گیم میکر 8 (Game Maker 8) بسازمش.

نقاط قوت :

سیستم محاسبه برای امتیاز

رفع باگ ها در حرکت آدمک

صدا گذاری مناسب برای شخصیت ها.

سرعت مناسب برای کارکتر ها.

ایجاد دیوار برای سخت تر کردن مراحل.

ایجاد چند کارکتر جدید.

نقاط ضعف :

نداشتن سیستم برای محاسبه جان.

نداشتن منو.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...


حجم فایل :1.26 مگابایت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۵
ایمان حسینی پور

نظرات  (۱)

بازی خوبیه یه خورده بیشتر روش کار کن یه منو خوشگلم براش بزار در کل خوب رو به بالاس :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی