بازی های من

دانلود بازی هایی غیر حرفه ای

بازی های من

دانلود بازی هایی غیر حرفه ای

در این وبلاگ بازی هایی قرار میگیرد که من و دوستان دیگر آن ها را ساخته ایم و به نمایش در می آید.

آخرین نظرات
نویسندگان

نبرد آذرخش

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۱، ۰۵:۳۴ ب.ظ

برای دیدن تصویر در اندازه واقعی کلیک کنید

برای دیدن تصویر در اندازه واقعی بر روی تصویر کلیک کنید.

سلام به شما دوستان من امروز هم قصد معرفی یکی از آثار های جناب آقای aminblog76 رو دارم. در بازی نبرد آذرخش شما به عنوان راننده یک اتوموبیل جنگی هستید که باید با دشمنان خود به جنگ های نفس گیر بپردازید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ... .


سازنده بازی : aminblog76 = محمد امین جمالی

وب سایت : www.aminblog76.ir

به گفته سازنده بازی :

بیشتر علاقه و کاری که انجام میدم ساخت بازی های دو بعدی و سه بعدی هست و امیدوارم که بتونم در این زمینه هم مفید واقع بشم…خب سرتون رو درد نمیارم توی این مطلب میخوام یکی از بازی هامو بهتون معرفی کنم که حدودا یک سال پیش اون رو ساختم و حدودا ۱ ماه شبانه روز هم برای ساخت این بازی وقت گذاشتم و امیدوارم بتونه برای گیمر ها راضی کننده باشه…این بازی یک بازی دو بعدی ماشین جنگی هست که شما رو به یک جنگ گروهی دعوت میکنه و همینطور باید مراحل رو سپری کنید تا به انتهای بازی برسید… این بازی به تنهایی ساخته شده و سعی شده تا جای ممکن از منابع ساخت خودم استفاده بشه…انجین این بازی گیم میکر ۸ هست… این بازی رو تا جایی که حد توانم بود در زمان خودش روش کار کردم… البته ببخشید اگر یکم باگ داره چون قدرت گیم میکر در فیزیک ماشین در همین حده تقریبا و دانش من هم در همین حد بود… ایشالا اگر وقت کنم یکم بیشتر روی بازی کار میکنم  و نسخه جدیدش رو هم میذارم ولی اصلا بهتون قول نمیدم پس این نسخه رو از دست ندید!!!!

آفرین من هم آرزو دارم مثل تو باشم البته سعی کن نسخه جدید بازی رو بسازی و اون باگ رو برطرف کنی.

افتخارات این بازی زیبا :

 

لوح تقدیر

برای دیدن در اندازه واقعی بر روی تصویر کلیک کنید.

حال نقد بازی :

این بازی از نظر من به عنوان یک بازی تک نفر این هم با موتور گیم میکر 8 و با امکانات مهدود واقعا کاری هست که نمیتوان آن را به زبان آورد.این بازی گرافیک خیره کننده ای دارد و فیزیک بازی بسیار ماهرانه طراحی شده اما درون بازی اندکی باگ وجود داره و همین باگ ها موجب می شود تا ما به میزان اندکی زود از بازی خسته شویم. صدا گذاری بازی فوق العاده است ( واژه ای فراتر از عالی ) که به جذابیت بازی افزوده است.در کل این بازی از 10، امتیاز 9.5 مناسب ترین امتیاز است (البته به نظر شخصیه من) و این امتیاز کسر شده به دلیل وجود باگ در بازی است.


دانلود

لینک دانلود

 

نظرات  (۴)

بازی هایت عالیه من هم در این زمینه فعالیت می کنم به وبلاگ من هم سری بزنید و نظر بگذارید ... آدرسش : www.sadeghgames.belogfa.com
من خودم یه برنامه نویس و بازی میسازم اما خوداییش کارت حرف نداره بیا به وبلاگم
و یه نطری بده
پاسخ:
با تشکر

واقعا ادم به وجد میاد که چطور با یه همچین موتور بازی یه همیچین شاهکاری میشه ساخت اونم تنهایی ایول داری منم خیلی به بازی سازی علاقه دارم و امید وارم یه روزی ماهم بتونیم یه همچین بازی هایی رو بسازیم رابط کاربری فوق العاده بود امید واریم اموزش ساخت یه همچین منویی رو در سایت قرار بدید تا ماهم استفاده کنیم .

۲۲ دی ۹۱ ، ۲۳:۱۲ محمد امین جمالی (سازنده بازی)
سلام
خیلی ممنون که بازیم رو حمایت کردی :)
نه حرف خاصی ندارم
فقط میتونم بگم دمت جیز :)
پاسخ:
ممنون من تو رو دوست دارم به خاطر این که خیلی ماهری (راست میگم بهت حسودی میکنم)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی