بازی های من

دانلود بازی هایی غیر حرفه ای

بازی های من

دانلود بازی هایی غیر حرفه ای

در این وبلاگ بازی هایی قرار میگیرد که من و دوستان دیگر آن ها را ساخته ایم و به نمایش در می آید.

آخرین نظرات
نویسندگان

سمند خودت رو اسپرت کن.

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۵۴ ب.ظ

سمند خودت رو اسپرت کن

سلام به همه دوستان. امروز هم یکی از دوستان من در promakers یک بازی بسیار زیباه ساخته بود و من گفتم حیف هست این بازی رو در اینجا قرار ندم. همین طور که از اسم این بازی پیدا است شما یک ماشین سمند دارید که باید اون رو اسپرت کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید... .


سازنده بازی : aminblog76

وب سایت : www.aminblog76.ir

به گفته سازنده بازی :

خیلی وقت پیش روی بازی سمند خودتو اسپرت کن داشتم کار میکردم که یهو ازش خسته شدم و تصمیم گرفتم پرونده این بازی رو به کلی ببندم ولی خب نمیشد پروژه رو روی هوا گذاشت و رفت دیگه! happy رسمش نیست! خلاصه نشستم یکم روی بازی کار کردم دیدم دیگه واقعا حوصلم نمیاد بیشتر روش کار کنم و در نهایت تصمیم گرفتم خروجی بگیرم دیگه!

این نسخه شبیه همون نسخه آلفا هست با ۱-۲ تا تفاوت که خودتون توی بازی مشاهده خواهید کرد winking

اگه حال نداری چر بازی می سازی ؟

 سازنده بازی مطلب رو مطالعه کرد و این رو برای من ارسال کرد که جواب تقریبا قانع کننده ای هست :

در جواب دوستمون بگم راستش این بازی رو خیلی اتفاقی شروع به ساخت کردم و خب خیلی اتفاقی هم باید تموم میشد! آخه میدونی چیه حس کردم دیگه بیشتر از این نمیتونه پیشرفت داشته باشه (حداقل در این سبک) و به همین دلیل سعی کردم یه خروجی کوچیک و آبرومندانه بگیرم که نه سیخ بسوزه نه کباب! :D
در مورد افکت صوتی هم باید بگم کاملا قبول دارم که باید کمی صداگذاری میشد ولی خب حس کردم بودن و نبودنش زیاد فرقی نداره به همین دلیل نذاشتم :)

خوب کاری کردی ام اگر فکت صوتی داشت بهتر بود.

نقاط قوت:

  • داشتن رافیک بسیار خوب
  • حجم بسیار کم
  • و ...

نقاط ضعف:

  • نداشتن افکت صوتی

این بازی یک عنوان تک نفره بسیار قوی هست. این طور که از ظاهر بازی پیدا هست خیلی باید روش کار شده باشه.گرافیک بازی واقعا عالی هست و در کل بازی خوبی میتونه باشه (البته برای چند دقیقه).

امتیاز این بازی از نظر من از 10، 10 مناسب ترین امتیاز هست.

دانلود

لینک دانلود

نظرات  (۷)

شماچرابازیمیزارید


2

اقا چجوری بازیاتونو اینقد کم حجم میسازید من یه بازی ساده ساختم حجمش 40 mg شد :(

بازی که ساختیدم عالیه حرف نداره فقط  به ما هم یاد بدید چجوری منو زیبا بسازیم (همون که اول بازی نشون میده ارم سمند) نترسید چیزی از شما کم نمشه جای شمارو هم نمیگیریم D:

پاسخ:
داداش این بازی رو نساختم
سلام داداش
میخواستم بپرسم که این رو با چه نرم افزاری ساختی؟
سلام میشه برای 405 هم بسازین ؟ لطفا جواب بدین 405 خودت رو اسپرت کن
پاسخ:
من این بازی رو نساختم به وب سایت سازندش سر بزنید

mi                                                        LOVE...    N

پاسخ:
ممنون
سلام وبلاگت خیلی خوبه
برای تبادل لینک در خدمتیم
۱۷ دی ۹۱ ، ۱۰:۵۰ محمد امین جمالی (سازنده بازی)
سلام. خیلی ممنون که از بازیم حمایت کردی و اونو توی وبت گذاشتی :)
در جواب دوستمون بگم راستش این بازی رو خیلی اتفاقی شروع به ساخت کردم و خب خیلی اتفاقی هم باید تموم میشد! آخه میدونی چیه حس کردم دیگه بیشتر از این نمیتونه پیشرفت داشته باشه (حداقل در این سبک) و به همین دلیل سعی کردم یه خروجی کوچیک و آبرومندانه بگیرم که نه سیخ بسوزه نه کباب! :D
در مورد افکت صوتی هم باید بگم کاملا قبول دارم که باید کمی صداگذاری میشد ولی خب حس کردم بودن و نبودنش زیاد فرقی نداره به همین دلیل نذاشتم :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی