بازی های من

دانلود بازی هایی غیر حرفه ای

بازی های من

دانلود بازی هایی غیر حرفه ای

در این وبلاگ بازی هایی قرار میگیرد که من و دوستان دیگر آن ها را ساخته ایم و به نمایش در می آید.

آخرین نظرات
نویسندگان

آموزش گیم میکر (قسمت اول)

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۰۴ ب.ظ

سلام دوستان من امروز برای شما آموزش کار با موتور بازی سازی Game Maker رو گزاشتم امیدوارم  استفاده لازم رو از این آموزش ببرید.خوب ما در این فیلم قصد آموزش دادن مبانی ساخت یک بازی را بسیار ساده را باز گو خواهیم کرد.

در این قسمت :

  • آموزش ساخت کارکتر(شخصیت)برای بازی.
  • آموزش ایجاد زمین بازی.
  • آموزش قرار دادن آبجکت به صورت کامل ابتدایی.

آبجکت چیست ؟ آبجگت در حقیقت هما دستور هایی هستند که ما به کارکتر های(شخصیت های) درون بازی میدهم تا چه وقتی، چه کاری انجام دهند.(در قسمت بعد به صورت تخصصی تر کار با آبجکت ها را توضیع خواهیم داد.)

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ... .

دانلود و مشاهد فیلم آموزشی :

دانلود نرم افزار گیم میکر 8

نکته قابل توجه : بعد از نصب نرم افزار حتما آن را کرک کنید.

نظرات  (۱۸)

سلام من دانلود کردم ولی پسورد می خواد چی باید بزنم؟

لطفا زود جواب بدید عجله دارم

👌گروه تلگرامی بازی سازی با 👌
👈🏻گیم میکر و گیم میکر استودیو👉🏻
👇👇👇👇👇👇👇
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEJLkn9XLCtNgL6x1w
سلام به همه
من اطلاعات بیشتری میخوام 
اگه میشه آموزش های حرفه (به معنی کامل کلمه:)بزارید
سلام به همه
من اطلاعات بیشتری میخوام 
اگه میشه آموزش های حرفه (به معنی کامل کلمه:)بزارید

یک مشکل بزرررررررررررررررررررررگ.

من نرم افزار گیم میکر 8.1رو نصب کردم ولی وقتی واردش می شم و بازی درست میکنم و شروع بازی رو می  زنم(علامت سبز) میگه :

error creating stand-alone:cannot find valid runner data.

من باید چی کار کنم؟لطفا فوری جواب بدین.راستی جواب رو تو همین سایت بذارین نه تو ایمیلم.ممنون.

یک وبلاگ عالی برای آموزش ساخت بازی با game maker 
shahid--aviny.blog.ir
لطفا سر بزنید...
۱۲ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۵۵ امیر بازی ساز
با سلام خوب بود ولی خیلی کم اموزش گیم میکر گذاشتید به سایت من هم سری بزنید http://downloadgameforgamemaker.blogsky.com/page/1
۲۸ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۳ محمدجواد

باسلام من با این نرم افزار شروع به ساخت بازی کردم ویک بازی زیبا به نام گمگشته ساختم من فصل 1 آن را ساختم و  فصل 2 را میخواهم درست کنم اما اطلاعات کاملی ندارم میشود راهنمای بازی سازی با این نرم افزار به صورت فارسی را بدهید به من

قسمت دومش کی میاد؟
میشه یه کتاب جالب برای من معرفی کنید؟
معذرت می خوام میشه چند تا عکش برای ساخت بازی بزارین؟
ممنون و سپاس گزار
پاسخ:
منظورتون رو نگرفتم
سلام چرا فقط قسمت 1 فیلم هست؟
پاسخ:
شرمنده مدتی سرم شلوغ بود
سلام چرا فقط قسمت 1 قیلم هست

لطفا من ساخت شخصیت رو یا نگرفتم

سلام
ممنون از این کتاب ؛ واقعاً عالی بود
با استفاده از این کتاب و کتاب هایی که بعد از این خواندم  تقریباً توبازی سازی 2بعدی حرفه ای شدم
پاسخ:
باعث افتخار ما هست
سلام میشه بازی من رو برای دانلود بزارین در وبلاگتون 
اینم لینکش:http://s4.picofile.com/file/7807438595/nejat_dostan.zip.html
مرسی دوست عزیز فقط اگه گذاشتی بهم داخل ایمیلم خبر بده

سلام دوست عزیز شما که مگی یاد نمیگیری باید بگم مشکل از خود شما هست ناراحت نشیا ولی ادمی که میخواد بازی بسازی باید 1-مهمترین چیز علاقه داشته باشه 2-خلاق باشه 3-پر انرژی باشه و 4- از این سایت دیدین کنه   

من خودم شخصا از این سایت اموزش دیدم و همیشه واسه کسایی که توی این سایت خدمات ارائه میکنن دعای خیر میکنم به  لطف خدا و زحمت های نویسنده های عزیز این سایت من تونستم اولین بازیم رو بسازمcgnet.ir

پاسخ:
اگر شما از اینجا یاد گرفتی من هم از اینجا یاد میگیرم
سلام.
من تازه شروع به ساخت بازی با این نرم افزار کردم.
ولی هر چی سعی می کنم نمی تونم بازی بسازم .این ویدوی شما رو هم دانلود کردم.
تونستم ابجت ها رو درست کنم و توی روم هم رفتم.
ولی نمی تونم بازی رو بینم یا سیو کنم مثلا وقتی هر کدوم از دکمه های اجرا(سبز و قرمز)رو میزنم یا سیو رو می زنم (چهارمین گزینه از سمت چپ)ارور میده (که پشتیبانی نمیشه و یه چیزی تو همین مایه ها)میشه لطفا کمکم کنید خیلی برام مهمه ممنون
پاسخ:
چند نکته :
نباید اسم فایل فارسی باشد.
نباید اسم اشیاء فارسی باشد.
نباید پوشه ای که در آن فایل ها قرار دارد فارسی باشد (پوشه ای که در آن تصاویر کارکتر ها قرار دارد)
اسم بازی نباید فارسی باشد.
اسم فایل ذخیره شده فارسی باشه یا نباشه رو انتحان نکردم اما فارسی نزار.
سلام خیلی آموزش خوبی بود.
پاسخ:
خوب خواهش میکنم وظیه بود.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی