بازی های من

دانلود بازی هایی غیر حرفه ای

بازی های من

دانلود بازی هایی غیر حرفه ای

در این وبلاگ بازی هایی قرار میگیرد که من و دوستان دیگر آن ها را ساخته ایم و به نمایش در می آید.

آخرین نظرات
نویسندگان

سلام مجدد

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۲۴ ق.ظ

سلام به همه دوستان من برگشتم اما با دست پر این بار برای شما دوستان چیزی حدود GB 136 برای شما دوستان آموزش بازی سازی از مبتدی تا به صورت حرفه ای داریم اما متسفانه به زبان انگلیسی. من هر روز سعی میکنم برای شما یک قسمت آپلود کنم اما اگر دوستانی که مسلط به زبان انگلیسی هستند و با کار ترجمه آشنایی دارند حتما با ID یاهو زیر تماس بگیریند.

iman.game007@yahoo.com

در ضمن دوستانی هم که دوست دارن بازیشون در اینجا به نمایش در بیاد با ID بالا تماس بگیرید و یا بازی خود به همراه مشخصات خود به ایمیل زیر ارسال کنید :

iman.game007@hotmail.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۷
ایمان حسینی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی